Po 2 tygodnia od emisji Polsat Games z 2,5 tys. widzów

Polsat Games po pierwszych 11 dniach emisji ogląda średnio 2,5 tys. osób.

Największą widownię dotychczas zgromadziła relacja z MŚ w League Of Legends 2018. – Aż 62 proc. widzów, którzy zainteresowali się ofertą stacji to widzowie w wieku poniżej 20 lat (z czego większość w przedziale 16-17 lat).

Średnia widownia Polsatu Games w okresie od 15 do 25 października 2018 roku wyniosła 2,5 tys. osób. Przełożyło się to na 0,04 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,06 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

– Nowe kanały Polsatu zaliczyły obiecujący start, zwłaszcza w kontekście niełatwej telewizyjnie tematyki, którą prezentują. Na spore wyróżnienie zasługuje szczególnie Polsat Games skierowany do młodszego odbiorcy, który jak wiemy coraz mniej czasu spędza przed telewizorem na rzecz internetu. Profil widza tego kanału pokrywa przestrzeń dotychczasowo nieco zaniedbaną przez Polsat. Aż 62 proc. widzów, którzy zainteresowali się ofertą stacji to widzowie w wieku poniżej 20 lat (z czego większość w przedziale 16-17 lat). Takiej stacji w portfolio Polsatu brakowało – komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Radgowski, video planner buyer w Havas Media Group.

– Start Polsat Games wygląda tym bardziej interesująco, gdy jego wyniki porównamy z kanałem E-sport TV, który nadawany jest w Polsce przecież od około 1,5 roku (od niecałych dwóch miesięcy jest monitorowany badaniem Nielsena). Niepewne jednak jest to, jak długo stacja będzie w stanie utrzymać przy sobie tego trudnego widza. Wyniki stacji w kolejnych miesiącach będę śledził z zainteresowaniem – dodaje.

Na kanale nie brakuje anime (m.in. „Dragon Ball Super” czy „Assassination Classroom”) oraz programów skierowanych do młodszych widzów, które proponują naukę z wykorzystaniem gier. Flagowymi produkcjami Polsat Games są własne rozgrywki esportowe. W poniedziałki i wtorki stacja transmituje projekt o nazwie Ultraliga – ligowe zmagania w League of Legends z pulą nagród o łącznej wartości 100 tys. zł. Telewizja Polsat otrzymała od KRRIT 10-letnią koncesję na nadawanie tego kanału na satelicie i w kablówkach.

 

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsatu-games-nowy-kanal-ogladalnosc-hitowe-programy

Po 2 tygodnia od emisji Polsat Games z 2,5 tys. widzów
4.4 (87.14%) 14 votes