Polska Liga Esportowa – LOTTO partnerem tytularnym nowego formatu rozgrywek

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w obotę 27 kwietnia, prezes Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik zapowiedział, że marka Lotto Totalizatora Sportowego  została partnerem tytularnym dywizji profesjonalnej Polskiej Ligi Esportowej, konsekwentnie dążąc do miana największego sponsorem esportu w Polsce.

Nowy format rozgrywek Dywizji Mistrzowskiej to krok nie tylko w stronę najlepszych drużyn Polskiej Ligi Esportowej, ale również w stronę Profesjonalistów oraz zespołów, które dopiero wstępują w szeregi Ligi. Etapy dadzą możliwość zakwalifikowania się do fazy play-off oraz walki o pulę nagród w wysokość 150 tysięcy złotych, zupełnie nowym, wcześniej nieodkrytym teamom, które będą miały szansę podreperować swój budżet oraz zaprezentować swój talent na krajowej arenie sportów elektronicznych.” – komentuje Lena Bortko, Product Manager Polskiej Ligi Esportowej

 

Dla zawodników biorących udział w rozgrywkach, przygotowano pięć etapów, w których powalczy aż szesnaście zespołów jednocześnie. Każda “faza” będzie opcją otrzymania przepustki tylko dla jednej z nich. Zmierzą się ze sobą:

  • drużyny z Dywizji Mistrzowskiej
  • najlepsze drużyny tabeli Dywizji Profesjonalnej
  • najlepsze drużyny z otwartych kwalifikacji
Polska Liga Esportowa – LOTTO partnerem tytularnym nowego formatu rozgrywek
4.7 (93.33%) 15 vote[s]