Superbet ma nowe logo – globalny rebranding marki bukmacherskiej

Superbet swoimi działaniami potwierdza, że chce dołączyć do liderów polskiego i europejskiego rynku zakładów sportowych. Działania z ambasadorami marki takimi jak Jerzy Dudek i Jan Błachowicz, nowe projekty sponsoringowe w polskiej piłce nożnej (GKS Tychy, Polonia Bytom), kampania telewizyjna, rozwój własnych formatów wideo na potrzeby działań w social mediach i nieustanny rozwój produktu, to tylko najważniejsze projekty rozpoczęte lub kontynuowane w pierwszym kwartale tego roku. Nadać tym działaniom mocniejszego wydźwięku teraz i w przyszłości ma przeprowadzany rebranding. Superbet odchodzi od archaicznego stylu na rzecz przystępnych, sugestywnych i przyjaznych form, które odzwierciedla nowy logotyp jako element całej, spójnej identyfikacji z typografią na każdą okazję.

– Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się operatorów zakładów bukmacherskich w Europie i teraz mamy wizerunek, który to odzwierciedla. We wszystkim co robimy, staramy się być lepsi niż oczekiwano. Tak samo było przy pracy nad tym projektem, gdzie spotkały się pomysły zdolnych ludzi świata zakładów, wizerunku i projektowania, aby znaleźć idealną kombinację. Chcemy aby ludzie czuli się Super, gdy spędzają czas z nami. Przekazujemy wiele małych radości za każdym razem gdy oferujemy najwyższy kurs, czy najlepsze emocje podczas interakcji użytkowników w rozwiązaniach społecznościowych. – komentuje John Harmander, Chief Marketing Officer Superbet.

Kluczowe role w procesie lokalnego rebrandingu marki odgrywają Adam Lamentowicz, który jest Country Managerem w Polsce oraz Katarzyna Gawlik – Marketing Manager Superbet Polska. Zmiana będzie skomplikowanym procesem, który dotknie wszystkie kanały sprzedaży i komunikacji, dlatego przedstawiciele bukmachera podkreślają jej znaczenie w przyszłości i konieczność maksymalnego zaangażowania każdego swojego pracownika.

– Dopiero się rozkręcamy. Naszą misją jest ekscytowanie świata sportu i zakładów. Nawet jeśli zmiana identyfikacji wizualnej naszej marki jest udana, to jest to dopiero początek. Nadchodzi więcej. Zmianę tę widzę jako sygnał do startu w ważnym wyścigu. Strategia Superbet to ciągła inwestycja w naszego klienta – wsłuchiwanie się w jego potrzeby i sugestie. Nie ma tygodnia żebyśmy nie usprawnili naszej aplikacji lub dodali nowej funkcjonalności dla naszych klientów – mówi Adam Lamentowicz.

– Ta zmiana cieszy. Odzwierciedla nasze myślenie w codziennej pracy: „Być lepszym niż wczoraj”. To hasło wiele dla nas znaczy, zarówno w komunikacji na zewnętrz, jak i dla wewnętrznego etosu. Zaczynamy bowiem od swoich ambicji i sprawiamy, żeby miała ona odzwierciedlenie w wymiernych efektach dla naszych SuperKlientów, czy w pracy z  Jerzym Dudkiem, Janem Błachowiczem czy Sławomitem Peszko. Oni są nie tylko ambasadorami marki, ale także przykładami historii o wielkich sukcesach dla naszego zespołu. – skomentowała Katarzyna Gawlik.

Odświeżona identyfikacja wizualna ma mieć wpływ na jeszcze lepsze postrzeganie przez klientów, ale także pozostałych interesariuszy, co wydaje się niezbędne w sytuacji, gdy marka Superbet ma ambitne plany rywalizowania na wielu światowych rynkach. Udoskonalenia nieustannie dotykają także sam produkt bukmacherski Superbetu. Zmieniło się choćby sortowanie oferty na bardziej intuicyjne dla polskiego użytkownika, a już wkrótce zaprezentowane będą także szybkie wypłaty wygranych, kolejne gry z kategorii sportów wirtualnych oraz SuperBets, czyli zakłady składające się z różnych kombinacji w ramach jednego meczu.

– Widzę zmianę Superbet jako przyszłościową. Superbet ma sport w sercu i będzie to teraz jeszcze bardziej widoczne. Nowy odsłona Superbet jest silna i bezkompromisowa, a to pozwala wygrywać. A ja lubię wygrywać. – dodał Jerzy Dudek, ambasador marki Superbet w Polsce.